vineri, 1 iulie 2011

Trecut - nu, Prezent - da , Viitor - posibil

Incerc sa privesc dincolo de realitate,
Sa pot vedea ce e mai departe,
Sa reusesc sa ma dezatasez de lume
Sa pot spune,fara teama,lucrurilor pe nume.

Incep sa cred ca eu nu sunt pamantean,
Ca cer mai mult de la viata,de la an la an.
Si observ cum cu timpul vremurile se schimba,
Poate ca noi semanam,dar nu vorbim aceiasi limba.

Si uite asa imi construiesc un viitor aparte,
Il am deja in cap si nu-i asa departe.
Mai trebuie doar sa-ncerc sa inaintez,
Pentru a trai prezentul pe care vreau sa il creez.

As vrea sa-ti spun ceva,dar nu vreau sa ma grabesc,
Am tot timpul din lume,asa ca inca nu ma obosesc
Sa-ti spun "ceva" ce poate demult ai vrea sa auzi
Si usor,usor in suflet mai mult ai sa imi patrunzi.

Caci demult pare ca tu esti acolo,fara sa ai habar,
Iar atunci cand iti voi spune simt ca nu e in zadar.
Si sper sa te bucuri cand vei auzi acele cuvinte.
Acum ma-ntorc in prezent,cu viitoru-nainte.

0 comentarii: