sâmbătă, 16 iulie 2011

Testament

De-ar fi ca eu curand sa mor,
Prieteni,sa nu-mi duceti dor.
Si nicigand sa nu va para rău,
Ca oricum nu o s-ajung in hău.
N-am fost un drac,dar nici un sfant,
Creat din pamant,ma-ntorc in pamant.
Si-as vrea sa stiti c-ati fost iubiti
Atat voi,cat si ai mei parinti.
De a fost soare sau de-au fost ploi,
Voi pentru mine ati fost eroi,
Mi-ati fost camarazi de razboi
Si n-ati dat nicigand inapoi.
Din cate lupte am purtat,
Glorios am fost si-am invatat
De cad,sa pot sa ma ridic
Si sa nu-mi fie teama de nimic.
Mi-am jucat viata cu cartile pe fata,
Critici am inghitit si nu mi-a fost greata.
Am stiut sa trec peste toate
Si-am carat si vina altora in spate.
Voi,cei ce stiu ca m-ati iubit,
Am sa v-astept in locul potrivit.
Iar voi,cei ce din suflet m-ati urat,
Acum pe plac sper ca v-am facut.
Dar sa nu va bucurati prea mult,
Daca cititi acest ultim rand
Inseamna ca-s mort...si sunt mort demult.
Deci fiti siguri c-o sa va bantui curand!

0 comentarii: