duminică, 19 iunie 2011

Sfarsit.

[Nu o luati in seama. Sper ca dragostea sa fie eterna si sa nu se ajunga aici]

Simt o durere apasatoare.
Si doare,doare foarte tare.
Caci tu crezi doar ca te-am mintit
Si la mine n-ai mai venit.

Dar tot ce spun e-adevarat,
Nu mint ca n-am de castigat.
Si te iubesc,dar nu-ntelegi
Si-as vrea sa mor daca tu pleci.

Nu mai vad viata fara tine,
Eu ti-am mai zis si sti prea bine.
Caci te iubesc si nu te mint,
Iti spun doar tot ceea ce simt.

Nu vreau sa cred ca ai pe-altcineva
Si vrei s-arunci vina asupra mea.
C-as fi eu vinovata de lucruri neinsemnate,
Cand tu poate doar vrei sa scapi de tot si toate.

Si sufar in tacere ca nu mai pot sa strig,
Afara este cald,insa mie mi-e frig.
Ca nu esti langa mine si-mi este foarte greu,
C-odata am fost noi,dar am ramas doar eu.

0 comentarii: