luni, 6 iunie 2011

Sentimente

Pot sa privesc in ochii tai,dar sa ma uit in gol.
Sa para ca tu ma cunosti,cand poate joc un rol.
Sa para ca-ti ascund ceva,cand defapt nu-i nimic.
Sa crezi c-am un suflet mare,dar el sa fie mic.

Pot sa ma joc cu mintea ta,dar nu vreau sa o fac,
Caci eu,oricat de rea as fi,nu sunt deloc un drac.
Am inceput sa te iubesc si totu-i mai usor,
Cand stiu ca tot ceea ce simt nu este trecator.

C-ai aparut in calea mea cand nu ma asteptam.
Acum pot spune "te iubesc",caci esti ce imi doream.
Demult la tine am visat,dar fara sa imi dau seama
Ca tu esti cel ce ma va ajuta sa imi alung teama.

Caci teama mea de a iubi era de neinvins,
Desi acum imi pare ca ea usor s-a stins.
Nu am cuvinte sa exprim cat de mult te iubesc,
Dar drept dovada,n-am decat,viata-mi sa-ti daruiesc.

0 comentarii: