luni, 19 octombrie 2009

Pentru un drag amic,dar fara dedicatie :))


Aceasta nu e o declaratie de iubire,
Dar te-as manca dintr'o privire.
Esti visul meu dupa adormire
Si unica persoana din gandire.

Din suflet tu mereu scoti otrava,
Caci el e foarte contaminat,
Nu vreau sa fac pe grozava,
Dar tot ce spun e-adevarat.

Si chiar si-o simpla acadea
Din partea ta primita,
Te-a facut mai dulce ca ea,
Chiar am ramas uimita.

Eu nu ti-am cerut nimic,
Dar gestu-i de apreciat
Vino sa iti dau un pupic
Ca m-ai impresionat.

Si poate ca tu nu stiai
Ca acadelele le-ador
Si sigur nu-ti imaginai
Ca acum deja incep sa zbor.

Scuza-ma ca aberez,
Dar lucrurile-s evidente
Nu stiu ce parere-ti creez
Am gandurile unei adolescente.

S-acum,afara e-o bezna totala,
Este o vreme infernala...
Iar eu scriu aceasta poezie
Pe care ti-o dedic doar TIE.

0 comentarii: