miercuri, 24 august 2011

O alta lectie de viata

Vedeti poarta aia care se vede in zare?
Pe ea scrie mare:MATURIZARE.
Fugiti in pasi grabiti spre ea
Si sa nu aud ca ati ratat-o cumva,
Ca veti pierde tot...pana si ce ati pretuit candva.

Stiu ca am inceput sa vorbesc degeaba...
Inca sunteti mici pentru a intelege cum sta treaba...
Eu nu zic ca sunt prea mare,dar m-am obisnuit cu viata.
Oricat de rea e ziua,o sa ma trezesc dimineata
Cu gandul ca e o noua zi de indurat,
Dar stiu ca aceasta nu imi va pune capac,
Iar cerul nu va fi atat de innorat si-ndurerat,
Incat sa vreau sa imi trag un glont in cap.
Se zice c-asa-i viata...cu bune si cu rele,
Voi faceti ce faceti si dati numai de belele.
Spune-ti ca nu vreti sa mai aveti zile grele,
Dar defapt pentru voi sunt delicatese ele.
Si le mancati cu pofta,ca pe-un McPuisor,
Cu speranta ca de maine totul va fi mai usor.
Si-atmosfera va deveni putin mai relaxanta;
Viata n-o sa fie dulce,dar nici asa de picanta.

0 comentarii: