vineri, 6 mai 2011

Cuvintele unui om nou

Oamenii spun ca eu sunt nebuna,
Ca am inceput sa iau totul in gluma.
Si poate ca-i adevarat,dar nu fac altceva
Decat sa iau viata asa cum este ea.

De ce sa visez frumos si sa raman cu vise?
Cand cred ca se deschid,defapt sunt usi inchise.
Cand dragoste nu e,ci ura-n lume a ramas,
Continui sa sper si mai fac inc-un pas.

Nu ma-ntorc in trecut,ci las totul in spate,
Ca doar asa reusesc sa trec peste toate.
Sa uit de probleme nu imi mai este greu,
Cand stiu c-acolo sus exista un Dumnezeu.

Si-am sa ma rog,si-o sa-L slujesc mereu,
Pentru ca fara El,eu nu mai pot fi eu.
El a fost,e si va fi Domnul Dumnezeul meu
Ce m-a ajutat cand mi-a fost cel mai greu.

Chiar si cand am pacatuit El,Bunul,m-a iertat.
Desi de multe ori,deloc nu m-am rugat.
Acum nu mai regret ca nu L-am ascultat,
Caci sunt omul nou ce pe El l-a urmat.

0 comentarii: