sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Ganduri si dorinte

O clipa doar de am pierdut,
Nu vreau sa ma-ntorc in trecut,
Nu vreau sa fac ce n-am facut,
Ci doar s-o iau de la-nceput.

Un lucru doar as mai fi vrut,
Sa fiu la doi metri-n pamant,
Sa pot vedea cat va durut
Si de-am vreo floare pe mormant.

Si sa nu crezi ca am putut 
Sa-ti uit privirea sau prim-sarut,
Dar as fi vrut sa fii visat,
Nu totul sa se fii-ntamplat.

Nu mai regret ce s-a-ntamplat,
Caci eu destul am regretat.
Nu vreau sa zbier,sa ma framant,
Vreau doar sa cant.

Mai am sa iti spun un cuvant
Si apoi poti sa pui tu punct.
Am sa-ncetez sa ma ascund;
N-ai sa ma schimbi,caci asta sunt!

Un singur lucru mai am in gand,
Tu n-o sa ma mai faci sa plang.
Si oricat de mult m-am temut,
Tu pentru mine ai disparut!

Ce liniste,totu-i tacut;
Pe tine-acum te-am lasat mut.
Nu am sa spun nimic mai mult,
Doar ca n-ai apreciat ce-ai avut!

0 comentarii: